مرکز تلفن نیوراک OM20

مرکز تلفن نیوراک OM20

درباره  شرکت نیوراک :

شرکت  New Rock Technologies با هدف  طراحی، توسعه و  تولید  تجهیزات  Voice-over-IP )  VoIP) مبتنی بر تلفن ، محصولات شبکه  و برنامه های کاربردی برای بخش های کوچک و متوسط  بازار ​​(SME) توسعه یافته است .
این شرکت توسط بینگ یانگ و هوآ لین در سال 2002 تاسیس شده است  (قبل از آن، بینگ یانگ مدیر عامل شرکت و هوآ لین به عنوان معاون فناوری پیشرفته در شبکه های همگرا، در شهر ماساچوست و  متخصص در توسعه ترانکینگ مبتنی بر MGCP بوده اند ) .

تولید اولین محصول نیوراک :

این دو با الهام از ظهور تکنولوژی SIP و پتانسیل بزرگ آن برای کاهش هزینه های تلفنی در کشورهای در حال توسعه،  شرکت های محل کار خود را ترک کردند و شرکت New Rock Technologies، Inc را در ایالات متحده و در شهر Delaware  ثبت کردند.

این دو با همکاری تنی چند از متخصصین سخت افزار و نرم افزار مخابراتی ، اولین محصول خود به نام MX100-AG که یک دستگاه 48 پورت شهری بوده که در طی 9 ماه فاز طراحی و توسعه و تولید آن به طول انجامیده بود را به بازار عرضه کردند .

انتقال شرکت نیوراک از آمریکا به چین  :

در سال 2003 این شرکت با تشویق به رشد بازار مخابرات در چین و هزینه های تولید پایین در چین، شرکت اصلی خود را به شانگهای چین انتقال داد .
این شرکت  (New Rock ) در شانگهای با چندین گروه از گروهای محلی تلفیق شد و باز کار خود را گسترش داد . هنگامی که MX100-AG به طور رسمی در اواخر سال 2003 به بازار عرضه شد، یکی از اولین گیت وی های  VoIP مبتنی بر SIP در چین بود.

جذب سرمایه گذار خارجی در نیوراک :

اولین فروش رسمی و بزرگ شرکت ، فروش تعدادی از این گیت وی ها به یک بانک محلی در شانگهای بود  .
در سال 2004  ، شرکت چند ملیتی IDG Capital Partners با سرمایه گذاری در این پروژه و به ارزش  1.5 میلیون دلار آمریکا، تبدیل به تنها سرمایه گذار خارجی این شرکت شد .
از سال 2004 تا 2007، تیم راه اندازی پر انرژی نیوراک ، گیت وی های VoIP مبتنی بر SIP  را توسعه داد،این محصولات از طیف گسترده ای از تنظیمات FXS و FXO حمایت می کنند .

روزهای نا امید کننده نیوراک :

با توجه به مقررات نامطلوب و زیربنای شبکه ضعیف IP، بازار VoIP در چین در سال های اولیه سال 2000 به آرامی توسعه یافت و فروش این شرکت در طول سال های 2003 و 2008 بسیار دشوار بود.
بینگ یانگ این شرکت را برای پیوستن به سیسکو در سال 2007 ترک کرد و Hua Lin مدیرعامل شد.

شروع امپراطوری جدید نیوراک در چین  :

این شرکت در اواخر سال 2008 از رشد سریع بازار VoIP در چین بهره مند شد و با توجه به اعتبار خود و کیفیت بسیار بالای محصولات و هزینه های کم تولید در چین و جذب شرکای بیشتر در خارج از چین ، این شرکت را کم کم به یک شرکت بسیار مطرح در چین نمود ، بدین نحو که محصولات این شرکت به امریکا و اروپا نیز صادر گردیدند . 

افزایش محصولات نیوراک :

از سال 2008، این شرکت شروع به گسترش خطوط تولید خود نمود و محصولات جدید را نیز وارد چرخه تولید خود نمود  .

این محصولات شامل مراکز تلفن تحت شبکه ( IP-PBX ) ،  روترهای WiFi / 3G / 4G و گستره وسیعی از گیت وی های  FXS / FXO بوده و بازارهدف آن نفوذ در شرکت های کوچک تا متوسط می باشد .

محصولات نیوراک در حوزه voip :

در حال حاضر این شرکت با ارایه طیف وسیعی از محصولات در بخش VoIP به عنوان یکی از شرکت های صاحب فناوری می باشد. محصولات اين شركت شامل انواع گیت وی های آنالوگ, دیجیتال, آی پی فون و مراکز تماس آی پی می باشند .

تولید سالیانه نیوراک : 

از سال 2015، Rock Rock بیش از 400،000 دستگاه VoIP را تولید و به کل جهان عرضه می کند .

تطابق کامل محصولات نیوراک با مخابرات ایران : 

محصولات شرکت فوق به دلیل انطباق کامل آن با سیستم مخابراتی ایران و راه اندازی و کاربری بسیار آسان آن ، همواره یکی از پر فروش ترین تجهیزات بازار ایران می باشد  .

حضور فعال این شرکت  در ۱۵ سال گذشته و به صورت مستمر ، نشان از کیفیت بالا، قیمت مناسب و رضایتمندی مشتریان شرکت در ایران مي باشد.

محصولات نیوراک در شرکت آی تی شبکه : 

این شرکت با قدمت ده ساله خود ، یکی از عرضه کننده گان محصولات نیوراک در ایران می باشد .

عرضه کالا به قیمت رقابتی و پشتیبانی شایسته این شرکت همواره یک از مزایای برتری این شرکت نسبت به الباقی شرکت ها می باشد .

محصولات نیوراک این شرکت در حوزه ویپ شامل محصولات ذیل می باشد .

1- تلفن های تحت شبکه نیوراک .

2- گیتوی های آنالوگ شهری و دیجیتال (E1) .

3 – انواع مراکز تلفن تحت شبکه ( سانترال های تلفن ) .

لطفا جهت دریافت قیمت نیوراک و اخذ اطلاعات بیشتر و خرید نیوراک با بخش فروش نیوراک شرکت تماس حاصل فرمائید .

تلفن تماس: 8112 6693 021 – 8977 6657 021