[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”18984″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]

معرفی کاربرد انواع مرکز تلفن گرنداستریم :

مرکز تلفن گرند استریم 6202 با قابلیت های بالای خود مناسب کسب و کارهای کوچک که خواهان استفاده از امکاناتی نظیر تلفن گویا و ضبط مکالمه ، صف تماس ،گزارش گیری ،فکس سرور هستند ، میباشد . در این سانترال میتوان دو خط تلفن ثابت را به راحتی به پورتهای FXO  دستگاه متصل نمود و در صورتی که تمایل به استفاده از گوشی آنالوگ داشته باشیم در این سانترال دو پورت FXS وجود دارد که میتوان از آن دو استفاده کرد  .

مرکز تلفن گرند استریم 6204 ، با قابلیت های بالای خود مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط که خواهان استفاده از امکاناتی نظیر تلفن گویا و ضبط مکالمه ، صف تماس ،گزارش گیری ،فکس سرور هستند ، میباشند . در این سانترال میتوان چهار خط تلفن ثایت را به راحتی به پورت FXO  دستگاه متصل نمود و در صورتی که تمایل به استفاده از گوشی آنالوگ داشته باشیم در این سانترال دو پورت FXS وجود دارد که میتوان از آن دو استفاده کرد  . اما اگر آینده نگری انجام شود میتوان از گوشی های آی پی فون در این سیستم استفاده نمود .

مرکز تلفن گرند استریم 6208 با قابلیت های بالای خود مناسب کسب و کارهای بزرگ که خواهان استفاده از امکاناتی نظیر تلفن گویا و ضبط مکالمه ، صف تماس ،گزارش گیری ،فکس سرور میباشند . در این سانترال میتوان هشت خط تلفن ثایت را به راحتی به پورت FXO  دستگاه متصل نمودو در صورتی که تمایل به استفاده از گوشی آنالوگ داشته باشیم در این سانترال دو پورت FXS وجود دارد که میتوان از آن دو استفاده کرد  . اما در صورتی که آینده نگری کرده باشیم بهترین روش استفاده از گوشی های نسل جدید آی پی فون میباشند که امکانات بالاتری و بهتری ارائه میدهند.

مرکز تلفن گرند استریم 6510 ، مرکز تلفنی بسیار حرفه ای و مناسب کسب و کارهای خیلی بزرگ با توان پشتیبانی از 2000 کاربر و قابلیت تماس از  200 تماس همزمان می باشد. مرکز تلفن گرند استریم 6510  دارای یک پورت E1 و 2 پورت FXO و 2 پورت FXS می باشد و از ترانک SIP به صورت نامحدود پشتیبانی می نمایدرهمچنین این دستگاه از قابلیت هایی نظیر فکس، تلفن گویا چند لایه (IVR)، صندوق صوتی و ضبط مکالمات بهره می برد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت مرکز تلفن گرنداستریم :

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مرتبط : معرفی بهترین تلفن های گرند استریم [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *