تجهیزات ویپ

بیوگرافی و معرفی برند یلینک (Yealink)

بیوگرافی و معرفی برند یلینک

 برند یلینک

برند یلینیک ( به انگلیسی Yealink) که در سال 2001 تاسیس شده است، یک یک کمپانی طراحی و ساخت تلفن بوده و یکی از محبوب ترین برند های چینی در زمینه ی تلفن های معمولی، تلفن های اینترنتی و  تلفن های تصویری در سر تا سر دنیا می باشد.

کمپانی یلینک برای بیش از 15 سال است که تمرکز خود را بر روی محصولات مربوط به VoIP یا صدا بر روی پروتکل اینترنت (voice over internet protocol) قرار داده است و همیشه سعی بر آن داشته تا محصولات خود را طوری ارائه کند که به صرفه، استفاده از آنها آسان و با کیفیت باشند. از جمله مزایای استفاده از برند یلینیک این است که این کمپانی برای مشتریان و مصرف کنندگان این قابلیت را به وجود می آورد تا به راحتی با IP-PBX ها، سوییچ های نرم افزاری (softswitch) و IMS هایی که در بازار موجود هستند قابلیت همکاری داشته باشند.

محصولات این کمپانی توسط کمپانی های معروف و خوش نامی در سر تا سر دنیا و در بیش از 80 کشور در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد تا راه های ارتباطی را برای آنها راحت تر و با کیفیت تر سازد؛ و همین امر باعث شده تا این کمپانی فروش جهانی و بین المللی بالایی داشته باشد.

محصولات ارتباط تصویری برند یلینک

محصولاتی که در حوضه ی ارتباطات، به خصوص ارتباطات تصویری توسط این کمپانی ساخته شده است، می تواند ارتباطات شما و سطح کیفیت آن را ارتقا بخشیده و آن را به داخل کامپیوتر ها، و از طریق نرم افزار ها به داخل تلفن های همراه و تبلت های افراد آورد.  محصولات ارتباطات تصویری این کمپانی، طراحی با کیفیت، امکانات زیاد در عین راحتی  و هزینه ی کمی دارد و قطعا می تواند برای افراد و کسب و کار ها گزینه ی مناسبی باشد.

مطالب مرتبط : مزایای استفاده از تلفن گویا برای کسب و کار ها

این کمپانی که از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند های مربوط به تلفن های اینترنت در سر تا سر دنیاست، و به طور گسترده ای در دنیا و به خصوص در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد. این کمپانی به عنوان یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه ی تلفن های اینترنتی، تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت تلفن های اینترنتی کم قیمت و با کیفیت قرار داده است تا به مشتریان خود کمک کند تا در کسب و کار خود به موفقیت برسند.

در سال 2005، کمپانی چینی Yealink توانست عنوان بزرگترین تولید کننده و پخش کننده ی تلفن های یو اس بی (USB phone) را در چین و دنیا به دست آورد.

پنج سال بعد، در سال 2010 این کمپانی توانست به عنوان برترین تولید کننده و پخش کننده ی تلفن های SIP را در چین به دست آورد که همین امر تا حد زیادی باعث موفقیت و گسترش این کمپانی و معروفیت آن در سطح بین المللی شد.

پس از گذشت سه سال، بزرگترین موفقیتی که این کمپانی در وبسایت خود به آن اشاره می کند، تاسیس و راه اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه یا R&D (research and development) در شهر هانگژو واقع در چین است.

تنها چهار سال پس از اینکه برند یلینک توانست به عنوان اولین و برترین کمپانی ساخت و ارائه ی تلفن های SIP در چین شناخته شود، در سال 2014 این کمپانی توانست به عنوان دومین تولید کنندگان تلفن های SIP در دنیا نیز شناخته شود که همین امر توانست تجارت این کمپانی را در سطح بین المللی تا حد زیادی  ارتقا بخشد.

یک سال بعد، پس از رونمایی از سیستم کنفرانس تصویری توسط این شرکت، این کمپانی با امضای قرارداد همکاری با کمپانی تکنولوژیکی مایکروسافت، به یکی از شرکای استراتژیکی این کمپانی تبدیل شد.

نوشته های مرتبط