ماژول دفترچه تلفن در سیستم تلفن تحت شبکه چیست ؟

با تولید گوشی های موبایل ، نسل دفاتر تلفن در زندگی شخصی انسانها تقریبا منقرض گردید و امروزه کمتر نیازمند به حفظ کردن شماره های طویل در حافظه خود می باشیم . این مهم برای شرکت های بزرگ که مشتریان بسیاری دارند ، عملا غیر ممکن به نظر می آید که بتوانند تمامی شماره های مشتریان خود را ثبت و ضبط کنند ، بنابرین همیشه وجود یک دفترچه تلفن آن لاین ، با قابلیت های به روز رسانی و  …. همیشه در این میان احساس می شده است .

ما با تولید ماژول دفترچه تلفن ، قابلیت داشتن دفترچه تلفن خصوصی و عمومی را با شما ارائه می کنیم  و این اطمینان را  به شما می دهیم  که به مخاطبان خصوصی شما  ، هیچ کاربری دسترسی نداشته باشد .

تمامی شماره های ضبط شده در این سیستم قابلیت شماره گیری سریع را به شما می دهند ، این قابلیت بدین معناست که شما با کلیک کردن بر روی شماره مخاطب خود بدون نیاز به شماره گیری ارتباط برقرار میکنید.

قابلیت دیگر این دفترچه تلفن این است که اگر شماره تماس گیرنده به مجموعه شما ، عضو یکی از مخاطبان دفترچه تلفن باشد ، نامی که شما انتخاب کرده اید بر روی نمایشگر تلفن آی پی شما نمایش داده می شود که این موضوع برای ایجاد حس صمیمیت برای شرکت های که بخش فروش کالا و خدمات دارند جو روانی بسیار مثبتی ایجاد می کند .

جهت آشنایی با سایر مزایای سیستم ویپ ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .