تجهیزات ویپ

مزایای استفاده از تلفن گویا برای کسب و کار ها

مزایای استفاده از تلفن گویا برای کسب و کار ها

مزایای استفاده از تلفن گویا برای کسب و کار ها

اهمیت استفاده از تلفن گویا

برای یک کسب و کار موفق، خدمات مشتریان نقشی بسیار مهم برای متفاوت ساختن آن از رقبا و کسب و کار ها دیگر ایفا می کند. حتی با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی و راه های بسیار زیادی که برای برقراری ارتباط به وجود آمده است، بسیاری از افراد هنوز برای رفع مشکلات خود درباره یک سرویس یا محصول، از طریق تلفن با بخش خدمات مشتریان تماس برقرار می کنند.

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری داشته باشید؛ همه ی کسب و کار ها با هر وسعتی نیاز به یک سیستم به خصوص برای حل و مدیریت تماس های ورودی و خروجی خود داشته باشند. اگر چه سیستم های تلفن تحت شبکه تواسنته اند تا حد زیادی این خواسته را برای کسب و کار ها براورده کند، اما تلفن گویا (به انگلیسی interactive voice response یا IVR) می توانند خدمات مشتریان شما را یک مرحله فراتر برده و ارتقا ببخشند.

در مقاله ای که اکنون درحال مطالعه ی آن می باشید، ما قصد داریم تا برخی از مزایای سرویس های تلفن گویا را به شما معرفی کنیم. مزایای این سرویس ها شامل موارد زیر می باشند:

رضایت مشتریان

با استفاده از تلفن های گویا، مشتریان یا مصرف کنندگان شما می توانند در زمان مناسب، به شخص مناسب و مورد نظر خود دسترسی داشته باشند؛ همین امر باعث می شود تا روند پشتیبانی از مشتریان ساده تر، رضایت بخش تر و مفید تر باشد. با استفاده از یک منوی تلفنی طراحی شده در این سرویس ها، تلفن های گویا می توانند تماس گیرنده های شما را به شخصی که آنها نیاز دارند متصل کنند.

صرفه جویی در وقت با تلفن گویا

آنچه برخی از کسب و کار ها به آن توجه نمی کنند این است که مشتریان و تماس گیرندگان آنها، نیاز به سرعت در پاسخگویی  دارند. در حقیقت، بسیاری از متخصصان بخش رضایت مشتریان پیش بینی می کنند که بی نیازی مشتریان و مصرف کنندگان و استفاده از خدمات سلف سرویس، تا سال 2020 به 85 درصد خواهد رسید. باید به یاد داشته باشید که آنها مایل هستند تا پاسخ سوالات خود و اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت هرچه تمام تر دریافت کنند.

یک سیستم تلفن گویا با منوی شخصی سازی شده می توانند تماس های ورودی را مدیریت کند، تماس ها را با دقت منتقل کند و به میزان زیادی در وقت افراد صرفه جویی کند.

صرفه جویی در هزینه

تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته است نشان می دهند که یک گفت و گو یا چت زنده هزینه ای برابر با 5 دلار برای هر فرد، خدمات مشتریان تلفنی هزینه ای برابر با 6 الی 12 دلار برای هر فرد، و یک تلفن گویا هزینه ای کمتر از 1 دلار برای هر فرد خواهد داشت که همین امر می تواند مشتریان شما را تا حد زیادی راضی تر نگه دارد. این امر واقعا می تواند در هزینه ی شما کاهش ایجاد کند. از این طریق نه تنها کسب و کار ها می توانند هزینه ی پرسنل خود را کاهش دهند، بلکه میزان کیفیت کار افراد نیز افزایش پیدا می کند چرا که کارکنان و کارمندان می توانند بر روی مشکل اصلی و حقیقی تمرکز کنند، یا به شکل بهتر و با کیفیت تری محصولات یک کسب و کار را به فروش برسانند.

دریافت انتقادات و پیشنهادات توسط تلفن گویا

اکثر کسب و کار ها تنها به منظور مدیریت تماس های دریافت خود از تلفن گویا استفاده می کنند. این درحالی است که این سیستم ها می توانند به صورت منظمی سیستم تماس های خروجی را نیز بهبود ببخشند. به عنوان مثال، این سیستم ها می توانند در انتهای تماس مشتریان، از طریق امتیاز گیری یا نظر سنجی، انتقادات و پیشنهادات یا نظرات آنها را درباره کیفیت کسب و کار شما و یا بخش خدمات مشتریان دریافت کنند.  این امر می تواند تا حد زیادی به شما و کسب و کارتان برای پیشرفت بیشتر و ارتقای کیفیت بخش های مختلف کسب و کارتان کمک کند.

نوشته های مرتبط