برقراری تماس تلفنی برگشتی با مشتری توسط ماژول تماس برگشتی :

در صف های تماس تلفنی ، استفاده از قابلیت خسته کننده انتظار(Hold) و صف انتظار (Queue) اجتناب ناپذیر است . و عملا  امکان ندارد که تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری را دریافت کنید یا موضوع فنی خود را در کمتر از چنددقیقه حل و فصل کنید .

زمان Hold ، گرچه در برخی موارد مهم اجتناب ناپذیر است ، اما اغلب می تواند جلوگیری شود . راه حل ساده ، یک تماس برگشتی از شرکت شما به مشتری است. با مشتری صحبت کنید، بپرسید آنها چه میخواهند و اگر چیزی است که زمان میبرد، آنها را برای یک تماس تلفنی برگشتی ، در زمانی که برای شرکت و مشتری شما مناسب است دعوت کنید. علاوه بر اینکه تماس برگشتی، موجب صرفه جویی در زمان برای هر دو طرف می شود ، مشتریان دیگر مجبور نیستند این موسیقی خسته کننده را در طول زمان انتظار تحمل کنند .

در این ماژول هدف دریافت شماره و صدای ضبط شده از مشتری و تماس گرفتن با ایشان از سوی کارشناسان مجموعه می باشد.

با استفاده از سیستم نظر سنجی هوشمند  و تماس گیر خودکار به راحتی می توان سناریو های بسیار جذابی را ایجاد نمود .

برخی از کاربرد های این ماژول تماس برگشتی : 

1- شرکت های خدماتی :

برخی از شرکت های خدماتی در مواقع خاص تماس های دریافتی بسیار زیادی دارند و میتوانند در داخل صفوف انتظار با قرار دادن کلید ستاره یا هر کلید دیگری این امکان را به مشتری بدهند که شماره تماس خود را به همراه یک صدای ضبط شده از شرح درخواستشان بیان کنند و کارشناسان با ایشان تماس بگیرند و مشتری دیگر برای مدت زیادی در صف منتظر نماند و همچنین کارشناس بعد از تماس گرفتن در کنار لاگ این قسمت یادداشتی را قرار دهد و این تماس را بسته اعلام نماید.

2- شرکت های تبلیغاتی :

شرکت هایی که با گرفتن تبلیغ رادیویی و یا تلویزیونی برای محصول خود در یک بازه زمانی کوتاه حجم وسیعی از تماس را دارند می توانند مشتریان خود را به منویی هدایت کرده که سیستم شماره تماس و صدای متناسب با درخواست خود را ضبط کرده و در فرصتی مناسب ، کارشناسان آن مجموعه با مشتری تماس حاصل فرمایند.

جهت آشنایی با سایر توانمندهای این ماژول با ما تماس بگیرید .