نرم افزار CMS چیست؟

نرم افزار cms

نرم افزار CMS چیست؟

نرم افزار CMS نرم افزاری است که می توان از طریق آن تصویر چندین دوربین مداربسته را یکجا مشاهده کرد. در دوربین های مداربسته انالوگ شما می توانید از طریق نصب نرم افزار CMS بر روی یک کامپیوتر تصاویر بیش از یک DVR  را یکجا ببینید.

این قابلیت به شما امکان نصب چند DVR در چند محل متفاوت و مشاهده تصاویر به صورت یکجا را خواهد داد. توجه داشته باشید که برای مشاهده تصاویر در نرم افزار CMS باید تمام DVR های شما از یک برند باشند و نرم افزار CMS نیز مربوط به همان برند باشد. البته گاهی می توان DVRهای چینی را به علت مشابه بودن سخت افزار روی یک نرم افزار اضافه کرد. 

در دوربین های شبکه نیز می توان از طریق نصب نرم افزار CMS بر روی سرور تصاویر چند دوربین را یکجا دید. در دوربین های شبکه نیز باید برای دیدن دوربین ها به صورت یکپارچه دوربین ها از یک برند باشند و یا همه انها Onvif باشند.

نرم افزارهای CMs در دوربین های شبکه معمولا دارای قابلیت های خاص پردازش تصویر نیز هستند که استفاده از انها را بسیار رایج کرده است. توجه داشته باشید که هر نرم افزار CMS قابلیت پشتیبانی از تعداد محدود از دوربین را دارد. این تعداد را می توانید در کاتالوگ نرم افراز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *