خدمات ویپ چیست  :

چنانکه در فکر خرید یک مرکز سانترال تلفن هستید و یا در حال استفاده از سانترال های سنتی پاناسونیک هستید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم :  سانترال تلفن تحت شبکه ویپ  . خدمات ویپ به مراکز تلفن تحت شبکه اشاره دارد . 

ویپ چیست ؟

ویپ ( voip) مخفف Voice over IP است . به زبان بسیار ساده ،  ویپ عبارت است از راه اندازی تلفن سانترال یک شرکت بروی بستر شبکه های کامپیوتری بدون نیاز به سیم کشی های اضافه تر .

چند سالی است که از عمر این تکنولوژی می گذرد اما به صورت بسیار فراگیر در سراسر جهان و صد البته در ایران خودمان شاهد استفاده روز افزون از این تکنولوژی هستیم . توسط این سیستم شما به کیفیت صدای دیجیتالی به همراه کلی ویژه گی های هیجان انگیز دیگر دست خواهید یافت .

در این سیستم ، از شبکه های کامپیوتری موجود شما به عنوان بستر تلفن جدید شما استفاده خواهد شد ، بنابرین محدودیت های فیزیکی شما کلا از بین خواهد رفت . دراین روش شما به راحتی می توانید دفاتر خود را در کلیه نقاط جهان افتتاح نمائید و سپس به راحتی با حداقل هزینه ها و از طریق یک بستر ( مانند اینترنت  و با رعایت پارامترهای امنیتی )  دفاتر خود را به هم وصل کرده و هزینه های خود را مدیریت نمائید .

پیشنهاد ما به شما در انتخاب مرکز تلفن :

قبل از اینکه مبالغی را صرف خرید مراکز تلفن سنتی پاناسونیک با محدودیت های خاص آن کنید بهتر است از کارشناسان ما امکانات ویژه  (خدمات ویپ ) و بسیار زیاد سیستم های ویپ را نیز جویا شوید و در نهایت نسبت به خرید دستگاه مناسب تر خود اقدام کنید . همکاران ما همین الان منتظر پاسخ گویی به سوالات شما و ارائه مشاوره  های رایگان و در صورت لزوم بازدید از محل فعالیت شما هستند . 

پیشنهاد میشود مطالعه فرمائید :

 مزایای ویپ و امکانات ویپ

خدمات ویپ

هزینه ویپ و خدمات ویپ چقدر است ؟ آیا این سیستم گران است ؟

تقریبا بعد از آشنایی مشتریان ما با این سیستم ، اولین سوالی که از ما می پرسند ، هزینه های این سیستم است ، که آیا سیستم ویپ خیلی گران تر از سیستم تلفن پاناسونیک می باشد ؟ جواب ما به شما این است : قطعا خیر ! هزینه های این سیستم ارزانتر از سیستم پاناسونیک می باشد .

شما وقتی یک سیستم سانترال در شرکت خود راه اندازی می کنید، بیشترین هزینه پرداختی شما شامل سخت افزار سانترال  و هزینه نصب، کابل کشی ، نگهداری و تهیه انواع و اقسام کارت های توسعه و … می باشد .

در سیستم ویپ، هزینه ها به مراتب کمتر از سانترال پاناسونیک می باشد. گوشی های تلفن تحت شبکه گرانتر از تلفن های معمولی دیجیتالی هستند، این درست است. ولی  از سوی دیگر، در کابل کشی ها و قیمت سانترال صرفه جویی می شود، و در پایان، کلی امکانات افزوده و ارزش افزوده هایی خواهید داشت که با سیستم سنتی میسر نبوده که به خودی خود موجب ایجاد ارزش افزوده و افزایش درامد شما خواهد بود ، احتما خواهید پرسید چطور ؟ بهترین پاسخ ها را کارشناسان فروش ما بعد از شنیدین و دریافت اطلاعات کاری شما (فیلد کاری شما ) به شما یاد آور خواهند شد . در این زمینه ما حتی قادر هستیم برای شما ، جدول صرفه و صلاح طراحی کنیم (در صورت درخواست شما ) .

ما بسته مناسب شما را بر اساس نیاز سنجی دقیق (ترجیحا بعد از برگزاری جلسه یا جلسات نیازسنجی ) ، با یک قیمت مناسب و در پکیج های ذیل به شما پیشنهاد خواهیم داد :

1 – بسته طلایی : مناسب برای شرکت های بزرگ .

2 – بسته نقره ای  : مناسب برای شرکت های متوسط  .

3 – بسته پایه : مناسب برای شرکت های کوچک .

قابلیت ها و امکانات سانترال تلفن تحت شبکه ویپ

 

    • کاهش شدید هزینه های تماس بین شهری شرکت ها .
    • قابلیت راه اندازی تلفن گویا (منشی تلفنی  IVR ).
    • امکان استفاده از شماره تلفن داخلی شرکتتان روی گوشی موبایل تان در همه جای دنیا و همه حال (راه اندازی سیستم دورکاری).
    • برقراری تماس صوتی و تصویری .
    • ضبط صدای مکالمات .
    • قابلیت راه اندازی کال سنتر (مرکز تماس ).
    • تشکیل صف تماس ورودی برای از دست نرفتن حتی یک تماس ورودی به سیستم .
    • قابلیت انتقال خط تلفن از یک نقطه به نقطه دیگر ( یک شهر به شهر دیگر یا یک کشور به کشور دیگر با کمترین هزینه ).
    • قابلیت ایجاد صندوق صوتی برای هر کاربر.
    • قابلیت ارسال و دریافت فکس برای هر کاربر  (به صورت نرم افزار و بدون نیاز به سخت افزار فکس ).
    • قابلیت انتقال تماس بر روی موبایل شما در هر گوشه ای از جهان با پرداخت حداقل هزینه ها .
    • تعریف نامحدود شماره داخلی.
    • اتصال نامحدود خطوط تلفن شهری مناسب نیاز شما (از انواع خطوط آنالوگ ساده گرفته  تا خطوط دیجیتال E1 و حتی Sip trunk  ).
    • ارتباط شعب مختلف شرکت با هم در شهر های مختلف با کمترین هزینه بروی بستر اینترنت .
    • قابلیت ارتباط سیستم تلفنی با CRM و سیستم اتوماسیون شرکت ها.
    • گزارش گیری بسیار عالی به زبان فارسی به همراه انواع نمودارهای بسیار گویا .
    • تعریف انواع محدودیت تماس برای کاربران و تعریف لیست سیاه .
    • قابلیت استفاده از گوشی موبایل و کامپیوتر به عنوان گوشی تلفن .
    • قابلیت شنود کلیه مکالمات .
    • قابلیت تعریف ساعات کاری برای شرکت  .
    • توسعه آسان سیستم تلفنی.
    • ارائه کیفیت صدای بسیار شفاف دیجیتالی.

 

امکانات و مزایای ویپ و خدمات ویپ

در تجارت امروزه ، ارتباط با مشتری ، امری کاملا غیر قابل اجتناب است . هر شرکت کارآمدی ، باید به نحو احسنت ،  روال مدیریت ارتباط با مشتریان را برای خود تعریف و شفاف سازی نماید .  نقطه مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان در یک سازمان و نهاد می تواند یک مرکز تماس ( کال سنتر ) باشد . مرکز تماس یا کال سنتر ، جایی است  که تنی چند از کارمندان یک شرکت مسئول تمامی ارتباطات با مشتریان می باشند .

مطالب بیشتر 

پیجر ویپ  :

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی نیاز به سیستم های پیجینگ تحت شبکه در هر مکانی وجود دارد که شامل شرکت ها  ، کارخانجات ، کارگاه های بزرگ ، بیمارستانها ، درمانگاه های بزرگ و… میباشد. از پیجر می توان برای فراخوان افراد ، پخش موزیک ، رادیو ، اذان ، اخطار ها و هشدار ها و… استفاده نمود .

 سیستم پیجر چگونه کار میکند :

این سیستم توسط هسته مرکزی خود که توسط آمپلی فایر به تعدادی بلندگو وصل میباشد کار پیجینگ افراد را انجام میدهد.

پیجر

پیجر

 

سیستم پیجینگ قدیمی :

در این سیستم که قبلا مورد استفاده قرار میگرفت ،  لازم بود که بلند گوها به آمپلی فایر متصل و امپلی فایر نیز به دستگاه سنتی پیجر وصل گردد . در این روش هزینه های کابل کشی بسیار بالا بوده و محدودیت استفاده در فضای بزرگ کاملا ملموس بود . در این روش،  برای هر مکانی سیم کشی میشد که این کار باعث افزایش شدید هزینه های سیم کشی بوده که شاید کیلومترها سیسم کشی برای این کارانجام میشد تا بتوان فرد یا افرادی رو در یک مکان بزرگ فراخوانی کرد.

سیستم پیجینگ نسل جدید ( سیپ پیجر ):

امروزه با توجه به اینکه اکثر مکانها دارای زیر ساخت شبکه میباشند به راحتی و با کمترین هزینه میتوان سیستم فوق را راه اندازی کرد اولین مرحله ، استفاده از سانترال IP  میباشد که آمپلی فایر و بلندگوها را به سوئیچ ها وصل کرده و سوئیچ ها متصل به سانترال IP  میباشند و توسط آن هم در سیم کشی های طویل صرفه جویی شده و هم اینکه میتوان امکانات بیشتری را برای آن اعمال نمود .

در این روش می توان ناحیه های پیجینگ تعریف نمود ، بدین صورت که این صدا فقط در یک ناحیه خاص پخش شود . در این روش هر فردی که دسترسی مجاز را داشته باشد به راحتی از هر نقطه ای از محیط کار که به یک دستگاه تلفن نرم افزاری یا سخت افزاری دسترسی داشته باشد می تواندبه سادگی و با گرفتن یک داخلی که برای مکان خاصی اعمال شده فردی را در آن مکان فراخوانی کند یا بصورت گروهی تعدادی افراد را فراخوانی کند.

این سیستم بدون وجود سیستم سانترال  IP نیز قادر به راه اندازی می باشد بدین صورت که با استفاده از یک دستگاه پیجر سخت افزاری نیاز ما به سانترال IP رفع می گردد. شما  میتوانید توسط دستگاه Sip pager  تحت شبکه به راحتی این کار را داخل شبکه و با استفاده از آمپلی فایر و بلندگو ها که متصل به سوئیچ میباشند انجام دهید .


 ضبط مکالمات تلفن :

سیستم ضبط مکالمات تلفن ، مهمترین نیاز هر مجموعه کوچک و بزرگی میباشد که میتوان توسط آن بر چگونگی مکالمه پرسنل زیر مجموعه نظارت کرده و باعث افزایش کارایی آنها شد . از این سیستم می توان به عنوان سیستم  شنود و کنترل گفتار پرسنل یک مجموعه نیز استفاده نمود . تمامی تماس های وارده و یا صادره از سیستم به صورت زنده و یا ضبط شده قابلیت شنود دارند . دقت شود ،  مطابق اصل ۲۵ قانون اساسی،  ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی و  افشای آن و  استراق سمع ممنوع است ، بنابرین این موضوع به نحو مکفی به پرسنل زیر مجموعه و یا به مخاطبین در ابتدای تماس اطلاع رسانی می گردد .

مدیریت سیستم ضبط مکالمات صوتی تلفن ثابت :

همچنین توجه شود که کنترل این سیستم کاملا در اختیار مدیر شبکه بوده و می تواند تمامی تماس ها و یا برخی از تماس ها و حتی هیچ کدام از تماس ها را ضبط نکند .

صدای ضبط شده بر اساس حجم هارد دیسک شما و طبق تنظیمات شما در این برنامه ، به مدت معینی نگهداری و سپس به صورت اتوماتیک پاک می گردد . حجم فایل های صوتی استفاده شده در سیستم بسیار کم بوده بنابرین مقدار فضای هارد زیادی مورد نیاز سیستم نخواهد بود .

کاربرد سیستم ضبط مکالمات تلفن :

مدیر یک مجموعه توسط ضبط مکالمه میتواند نظارت بیشتر را بر نحوه مکالمه افراد مجموعه خود انجام داده که این کار باعث افزایش رضایت مندی مشتریان و کنترل پرسنل زیر مجموعه گردد . 

نحوه پیاده سازی ضبط مکالمات صوتی تلفن ثابت  :

این سیستم صرفا در قالب سرویس VOIP و در کنار امکانات دیگر راه اندازی میشود ، بدین معنی که این سیستم بر روی مرکز تلفن ویپ یک شرکت نصب و راه اندازی می گردد و صرفا این خدمت به عنوان یک دستگاه سخت افزاری کوچک و یا در قالب یک نرم افزار ساده قابل عرضه نمی باشد . سیستم ضبط مکالمات تلفن ، فقط یک سرویس ساده از 10 ها مورد سرویس کاربردی مراکز تلفن voip می باشد . 

مزایا و اهمیت ضبط مکالمات صوتی تلفن ثابت  :

دلایل عمده استفاده از سیستم ضبط مکالمات می تواند موارد ذیل باشد :

1) جنبه های آموزشی : 

این جنبه به منظور حصول اطمینان از عملکرد پرسنل جدید شرکت در نحوه پاسخ گویی به مخاطبین و اطمینان از کافی بودن آموزش های ارائه شده به پرسنل جدید زیر مجموعه  در شرایط کاری مختلف استفاده کرد  .

2) ارزیابی عملکرد پرسنل :

ضبط مکالمات می تواند به شما در ارزیابی عملکرد پرسنل کمک کند . معیار های این عملکرد می تواند تعامل (مذاکره) با مشتری و یا همکار باشد .ای کار به شما این امکان را می دهد که  کارکنان را به درستی شناسایی کنید و آنهایی را که عملکرد بهتری دارند ارتقاء شغلی داده و برعکس در مقابل تنبیه انضباطی قرار دهید . علاوه بر مورد فوق ، مدیران میتوانند متوسط زمان پاسخگویی به مشتریان و یا هرگونه آمار دیگر را از این سیستم استخراج نمائید .

3) رفع اختلاف نظر ها در مواقع بروز مشکلات  : 

ضبط مکالمات می تواند به رفع اختلاف نظرات که عاملی شایان در شرکت های خدماتی و فروشندگان کالا میباشد کمک کند. نگهداری شکایات یک مشتری میتواند باعث حفظ تاریخچه او و رابطه اش با محصول شما باشد. در بر داشتن موارد نگرانی مشتری از خدمات و محصول شما موجب رفع وقوع شکایت های مشابه در زمان دیگر شود.

4 ) تحلیل رفتار مشتریان  : 

شرکت هایی که از ضبط مکالمات بهره می برند علاوه بر داشتن مشکلات و شکایات مشتری, نیاز های آنان و انتطارات آنها و همچنین سوالات متداول پرسیده شده از سوی آنها را به راحتی در اختیار دارند. اینها همه کمک میکند که کارکنان مشتری را در بسیاری از مواقع بحرانی و مشکل بهتر شناسایی کرده و حتی برای مشکلاتش راه حل هایی از پیش تعیین شده داشته باشند.

 

راه اندازی فکس سرور در سیستم ویپ ؟

یکی از مشکلات رایج در سازمان های بزرگ و کوچک ، هزینه های دستگاه های فکس قدیمی می باشد . این هزینه ها شامل هزینه های : خرید مواد مصرفی شامل انواع کارتریج ها ، ریبون ها و … و یا هزینه های هنگفت نگهداری و پشتیبانی از این تجهیزات می باشد .

این مشکلات شرکت ها را بر آن داشته تا از سرور های نرم افزاری فکس همانند  ماژول fax server به جای سیستم های سخت افزاری فکس استفاده نمایند .

نرم افزار فکس سرور :

این سیستم های نرم افزاری دارای مزایای بسیاری از جمله : اختصاص دستگاه فکس مجازی به تمامی کاربران ، عدم نیاز به نگهداری و خرید تجهیزات مصرفی و کاربری بسیار راحت و…. بوده که باعث محبوبیت بیش از پیش این دستگاه ها در بازار شده است .

نرم افزار فکس تحت شبکه  : 

یکی از معروف ترین نرم افزار فکس تحت شبکه ، هایلافکس می باشد  . این سیستم های فکس نرم افزاری که بر روی سیستم های ویپ پیاده سازی می شوند و بر مبنای سیستم عامل لینوکس بوده و نصب و راه اندازی آن در بسیاری از اوقات ، حتی برای متخصصین این امر نیز،  دشواری های خاص خود را دارد .

برای مطالعه بیشتر درباره : رک سرور

راه اندازی فکس تحت شبکه  :

این شرکت برای رفع مشکلات بسیار سرویس هایلا فکس ، علی الخصوص روی سیستم های الستیکس و ایزابل ، اقدام به تولید و راه اندازی فکس تحت شبکه خود نموده است .

ماژول سرور فکس بروی free pbx نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتر گردیده و به ازای هر کاربر ، کد کاربری ایجاد می گردد . از این مرحله به بعد هر فرد می تواند از فکس مجازی خود استفاده نماید .

در این روش هر کاربر برای خود دارای یک inbox فکس خواهد بود و می تواند همانند نامه های ایمیل ، نسبت به ارسال و دریافت نامه های فکس به صورت یک فایل اقدام نماید و در صورت نیاز آن را وارد سیستم اتوماسیون شرکت نموده و یا آن را پرینت نماید .

امکانات سرور فکس :

این سرور فکس که به آن ماژول فکس سرور گفته می شود ،  امکانات بسیاری از جمله موارد زیر را در اختیار ارگان ها و کاربران  قرار می دهد :

1- منوی فارسی.

2- نصب  راه اندازی و کاربری راحت .

3 – ارسال و دریافت همزمان تعداد نامحدود فکس .

4 – ارائه گزارشات بسیار جامع و کامل از کارکرد سیستم .

5 – امکان ارسال انواع فایل ها از روی سیستم رایانه کاربر و دانلود و نگهداری فکس های دریافتی به صورت بسیار کاربردی و راحت

6- سرعت عمل بسیار بالا .

7 – بدون نیاز به خرید سخت افزار فکس و یا …

 

 

تلفن گویا چیست و چگونه راه اندازی می شود :

منشی تلفنی و یا تلفن گویا ، صدایی می باشد که بر روی مرکز تلفن ( سانترال تلفن ) قرار گرفته و واحد های مختلف سازمان و یک شرکت را معرفی نموده و با زدن یک شماه به واحد مربوطه متصل می گردد  . 

برای راه اندازی تلفن گویا ، شما نیازمند به سانترال تلفن هستید . در صورت نداشتن سانترال تلفن ، باید نسبت به خرید و نصب و راه اندازی دستگاه سانترال تلفن اقدام بفرمائید . 

اطلاعات بیشتر 

ماژول دفترچه تلفن در سیستم تلفن تحت شبکه چیست ؟

با تولید گوشی های موبایل ، نسل دفاتر تلفن در زندگی شخصی انسانها تقریبا منقرض گردید و امروزه کمتر نیازمند به حفظ کردن شماره های طویل در حافظه خود می باشیم . این مهم برای شرکت های بزرگ که مشتریان بسیاری دارند ، عملا غیر ممکن به نظر می آید که بتوانند تمامی شماره های مشتریان خود را ثبت و ضبط کنند ، بنابرین همیشه وجود یک دفترچه تلفن آن لاین ، با قابلیت های به روز رسانی و  …. همیشه در این میان احساس می شده است .

ما با تولید ماژول دفترچه تلفن ، قابلیت داشتن دفترچه تلفن خصوصی و عمومی را با شما ارائه می کنیم  و این اطمینان را  به شما می دهیم  که به مخاطبان خصوصی شما  ، هیچ کاربری دسترسی نداشته باشد .

تمامی شماره های ضبط شده در این سیستم قابلیت شماره گیری سریع را به شما می دهند ، این قابلیت بدین معناست که شما با کلیک کردن بر روی شماره مخاطب خود بدون نیاز به شماره گیری ارتباط برقرار میکنید.

قابلیت دیگر این دفترچه تلفن این است که اگر شماره تماس گیرنده به مجموعه شما ، عضو یکی از مخاطبان دفترچه تلفن باشد ، نامی که شما انتخاب کرده اید بر روی نمایشگر تلفن آی پی شما نمایش داده می شود که این موضوع برای ایجاد حس صمیمیت برای شرکت های که بخش فروش کالا و خدمات دارند جو روانی بسیار مثبتی ایجاد می کند .

 

سیستم نظرسنجی هوشمند

سیستم سنجی عبارت است از امکان سنجش افکار مشتری یا مخاطب  در خصوص یک موضوع خاص .

برای سیستم نظر سنجی می توان سناریو های متفاوت و مختلفی را با اهداف مختلف ترسیم کرد ، از جمله :

هپی کال در سرویس های خدمات پشتیبانی ، رضایت سنجی بعد از اتمام تماس ها  ، سنجش ارای مردم در خصوص یه موضوع خاص و …

به طور مثال   ، می توان نظر مشتری یا یک مخاطب را بعد از تماس با واحد کال سنتر شما ، در خصوص کیفیت پاسخ گویی یک اپراتور یا خدمات یک شرکت جویا شد .

سیستم نظرسنجی هوشمند :

از سیستم نظرسنجی هوشمند می توان به دو صورت استفاده کرد : 1 ) بعد از اتمام تمامی تماس ها نظر مخاطب را جویا شد  2) با تلفیق این سیستم با سیستم تماس گیر خودکار  ، می توان با مشتری تماس گرفت و بعدا ضمن بخش فابل صوتی ضبط شده و شرح اهداف نظر سنجی ، و با فشار دکمه های خاص روی موبایل مخاطب نظر فرد را در خصوص آن موضوع خاص جویا شد .

توانایی سامانه نظرسنجی الکترونیکی :

سامانه نظر سنجی الکترونیکی ، توانایی آن را دارد که بدون وفقه ، به صورت 24 ساعته در طول سال و بر اساس برنامه و شماره تلفن های وارده توسط کاربر با مخاطبین خود تماس گرفته و ارا را جمع آوری کند .

امکانات سیستم نظرسنجی تلفنی :

توسط این  ماژول نظرسنجی ، به راحتی  امکان تعریف شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای فرایندهای مختلف وجود خواهد داشت .

سیستم نظر سنجی تلفنی دارای رابط گرافیکی بسیار خوب و ساده بوده و می تواند به سرعت انواع نمودار های مد نظر کاربر را به زبان فارسی و با دقت بسیار بالایی ایجاد نماید .

سیستم نظرسنجی هوشمند | سیستم نظرسنجی | سامانه نظرسنجی الکترونیکی

سیستم نظرسنجی هوشمند | سیستم نظرسنجی | سامانه نظرسنجی الکترونیکی

نتایج نظر سنجی ها  به صورت اطلاعات جدول و نمودار  با قابلیت جستجو و فیلتر های مختلف ارائه می گردد.

 خرید سیستم نظرسنجی | سیستم نظرسنجی تلفنی :

خرید سیستم نظرسنجی | سیستم نظرسنجی تلفنی

ماژول نظرسنجی را می توان با ماژول تماس خودکار  نیز تلفیق نمود بدین صورت که سیستم به صورت خودکار با مشتریان شما تماس خواهد گرفت و آنها را به سیستم نظرسنجی هدایت می نماید .

با استفاده از این  سیستم  شما می توانید  در هر ماه برای کارایی کاربران پاسخ گوی خود و یا افکار مخاطب را راجع به خدمات خود جویا شوید .

جهت آشنایی با سایر امکانات سیستم ویپ از صفحه خدمات ویپ بازدید فرمائید

 

یکپارچه سازی سانترال تلفن شعب یک شرکت در شهرهای مختلف:

در تجارت امروزه داشتن بیش از یک شعبه برای یک شرکت موضوعی بسیار  عادی  می باشد  که در سیستم تلفنی سنتی هر دفتر یک شرکت یا سازمان دارای یک سیستم تلفنی جداگانه بوده  که پرسنل هر دفتر برای تماس با یکدیگر باید از خطوط تلفن شهری برای ارتباط با یکدیگر استفاده نمایند که این موضوع هزینه ارتباطات را به صورت قابل ملاحظه ای بالا برده است .

در سیستم تلفنی مبتنی بر VOIP ، این مشکل به راحتی حل گردیده است . به این صورت که تمامی دفاتر شما در هر نقطه ای از دنیا که باشند بصورت یکپارچه در می آیند و علاوه بر اینکه ارتباطات بین دفاتر کاملا رایگان می گردد، شما می توانید از امکان انتقال خطوط شهری بین دفاتر استفاده نمایید و این به معنی کاهش هزینه ها و سهولت در برقراری ارتباط در سازمان ها می باشد.

همچنین اگر یک سازمان دارای دفتر یا کارخانه ای در نقطه ای می باشد که امکان تخصیص تلفن شهری از طریق مخابرات وجود ندارد، می توانید از طریق ویپ خطوط دفاتر دیگر خود را به آنجا انتقال دهید.

به جرئت ادعا می کنیم ، برای ما فرقی ندارد که شعب شرکت شما در کدام یک از قاره های پنج گانه دنیا باشد ، ما سانترال تلفن آنها را به هم وصل می کنیم ، با بهترین کیفیت صدا .

برای سازمانهایی دارای بیش از یک شعبه می باشند  تکنولوژی VOIP قادر است ارتباط بین صد ها  شعبه آنان را برقرار کند که هر کدام از این شعبات نیز خود برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP می باشند. با سیستمهای VOIP دیگر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی شرکت  از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

این ویژگی یکی از مزایای مهم Voip است که تنها کافی است یک ارتباط شبکه ای بین گوشی تلفن و سرور تلفنی وجود داشته باشد. مهم نیست این ارتباط از طریق اینترنت باشد و گوشی در سوی دیگری در دنیا باشد و یا اینکه در اتاق سرور قرار گرفته باشد ، در هر دو صورت کاربران یک شماره داخلی خواهند داشت و از یک امکانات استفاده می کنند.

برای آشنایی با جزعیات بیشتر با همکاران فروش ما در ارتباط باشید

مطالب مرتبط : انتقال خط تلفن 

 

کاربرد ماژول صدور قبض تلفن در مرکز تلفن تحت شبکه کجا می باشد :

در بسیاری از موارد ، مراکز تلفنی خصوصی کوچک  نیازمند به صدور صورتحساب برای مشترکین این مراکز تلفنی می باشند که این شرکت برای پاسخ گویی به نیاز چنین مراکزی ، نسبت به ایجاد ماژول صدور قبض تلفن اقدام کرده است .

عمده ترین مخاطبین این ماژول  عبارتند از : هتل ها ، مجتمع های مسکونی ، اداری و تجاری بزرگ  و … بوده که می توانند برای مشترکین خود قبض صادر و به صورت چاپ شده برای مشترکین خود ارسال نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خدمات ویپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

نحوه استراق سمع (شنود و نجوا مکالمه ) در سیستم های  تلفن تحت شبکه  :

یکی از امکانات پیشرفته سیستم ویپ ، امکان شنود و نجوا می باشد . این امکان به مدیران اجازه می دهد که تمامی مکالمات را به دقت شنود نمایند . این ویژه گی این امکان را فراهم می‌نمایند که مدیران مجموعه ، بدون اینکه مشتری متوجه شود، اقدام به شنود مکالمه وی با اپراتور خود نموده و همچنین به صورت نجوا با اپراتور در حال مکالمه صحبت کرده و راهنمایی‌های لازم را به وی اطلاع دهند . این امکان میتواند برای راهنمایی کارشناسان در ابتدای فعالیت خود در شرکت استفاده شده و باعث هدایت دقیق پرسنل جدید شرکت در پاسخ گویی به مشتری شود .

 

برای آشنایی بیشتر با این ویژه گی ها ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید 

مطالب مرتبط : انتقال خط تلفن 

کاربرد ماژول گزارشات در سیستم تلفن تحت شبکه  :

یکی از نیاز های اصلی مدیران سیستم های تلفنی ، اخذ انواع گزارشات مدیریتی از سیستم های تلفنی خود مبتی بر سیستم ویپ می باشد .

این گزارش ها شامل :

ارائه انواع گزارشات سیستم تلفنی با جزییات کامل از وضعیت تماس ها  و ضبط مکالمات و نمودار های مختلف و مشاهده سایر اطلاعات تماس می باشد .

گزارشات

گزارشات

این ماژول به تنهایی قادر به ارائه انواع گزارشات فارسی  از سیستم تلفنی ویپ شما بوده و این کار را به راحتی وبا دقت بالایی انجام داده و قادر به ارائه انواع نمودار های مدیریتی می باشد .

لطفا برای آشنایی با انواع گزارشات ارائه شده و … با ما در تماس باشید .

برقراری تماس تلفنی برگشتی با مشتری توسط ماژول تماس برگشتی :

در صف های تماس تلفنی ، استفاده از قابلیت خسته کننده انتظار(Hold) و صف انتظار (Queue) اجتناب ناپذیر است . و عملا  امکان ندارد که تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری را دریافت کنید یا موضوع فنی خود را در کمتر از چنددقیقه حل و فصل کنید .

زمان Hold ، گرچه در برخی موارد مهم اجتناب ناپذیر است ، اما اغلب می تواند جلوگیری شود . راه حل ساده ، یک تماس برگشتی از شرکت شما به مشتری است.
با مشتری صحبت کنید، بپرسید آنها چه میخواهند و اگر چیزی است که زمان میبرد، آنها را برای یک تماس تلفنی برگشتی ، در زمانی که برای شرکت و مشتری شما مناسب است دعوت کنید.
علاوه بر اینکه تماس برگشتی، موجب صرفه جویی در زمان برای هر دو طرف می شود ، مشتریان دیگر مجبور نیستند این موسیقی خسته کننده را در طول زمان انتظار تحمل کنند .

در این ماژول هدف دریافت شماره و صدای ضبط شده از مشتری و تماس گرفتن با ایشان از سوی کارشناسان مجموعه می باشد.

با استفاده از سیستم نظر سنجی هوشمند  و تماس گیر خودکار به راحتی می توان سناریو های بسیار جذابی را ایجاد نمود .

برخی از کاربرد های این ماژول تماس برگشتی : 

1- شرکت های خدماتی :

برخی از شرکت های خدماتی در مواقع خاص تماس های دریافتی بسیار زیادی دارند و میتوانند در داخل صفوف انتظار با قرار دادن کلید ستاره یا هر کلید دیگری این امکان را به مشتری بدهند که شماره تماس خود را به همراه یک صدای ضبط شده از شرح درخواستشان بیان کنند و کارشناسان با ایشان تماس بگیرند و مشتری دیگر برای مدت زیادی در صف منتظر نماند و همچنین کارشناس بعد از تماس گرفتن در کنار لاگ این قسمت یادداشتی را قرار دهد و این تماس را بسته اعلام نماید.

2- شرکت های تبلیغاتی :

شرکت هایی که با گرفتن تبلیغ رادیویی و یا تلویزیونی برای محصول خود در یک بازه زمانی کوتاه حجم وسیعی از تماس را دارند می توانند مشتریان خود را به منویی هدایت کرده که سیستم شماره تماس و صدای متناسب با درخواست خود را ضبط کرده و در فرصتی مناسب ، کارشناسان آن مجموعه با مشتری تماس حاصل فرمایند.

جهت آشنایی با سایر توانمندهای این ماژول با ما تماس بگیرید .

راه اندازی نرم افزار سیستم تلفن گویا نرخ ارز و طلا :

توسط این سرویس که از امکانات سیستم تلفنی ویپ بوده که برای شرکت های صرافی طراحی شده است ،  می توان قیمت لحظه ای طلا و ارز های رایج را به اطلاع کاربران رساند . این سیستم به دو روش می توان این کار را انجام دهد :

1- تماس خودکار خود سیستم تلفنی به مشتریان خاص و اعلام خودکار نرخ ها .

2- پاسخ گویی خودکار به تماس های وارده و اعلام نرخ ارز و طلا .

لازم به ذکر است که توسط این سیستم شما می توانید نرخ ارز و طلا را روی مانیتور بزرگ پشت ویترین صرافی خود به مخاطبین با کیفیت بسیار بالایی و به صورت آن لاین نشان دهید .

برای آشنایی بیشتر با این ویژه گی ها ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید 

مطالب مرتبط : انتقال خط تلفن 

 

 راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی : 

با توجه به گسترش فن آوری های مدرن در عرصه IT  ، بی شک نیاز جامعه خدماتی کشور به سیستمی که بتواند نیاز روزمره آنها رفع کرده و باعث آرامش خاطر و کاهش هزینه های جاری باشد مورد نیاز است .  در این راستا شرکت آی تی شبکه با طراحی سیستم نوبت دهی تلفنی بر پایه VOIP  گام موثری در این راستا برداشته است . 

 سیستم نوبت دهی قادر است  بدون دخالت نیروی انسانی ، به مراجعین آن مرکز ، به صورت تلفنی ، نوبت ویزیت اختصاص دهد . این سیستم قادر است ضمن اتوماتیک سازی سیستم نوبت دهی مجموعه شما ، شما را در چشم مخاطبین تان بسیار ممتاز نموده و در وقت و هزینه های شما و مراجعین شما صرفه جویی نماید . 

 

هدف از سیستم نوبت دهی تلفنی :

 این سیستم به صورت کاملا دقیق در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان ،جلوگیری از اعمال سلیقه فردی ، هوشمند سازی مراکز خدماتی ، صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی   و ….  برنامه ریزی شده است .

از طریق این سیستم ،امکان دریافت گزارشات بسیار کامل و مدیریتی مهیا بوده  و قابلیت همگام سازی این سامانه با سایر نرم افزارهای اتوماسیون اداری ،  CRM و …. نیز در این سامانه وجود دارد .

مشتریان سیستم نوبت دهی تلفنی : 

این ماژول برای مراکز خدماتی که نیاز به صف بندی مراجعین به صورت تلفنی دارند ایجاد شده است . عمده مشتریان این سرویس نوبت دهی تلفنی می توانند : بانک ها ، مراکز درمانی و زیبایی ، مراکز  دولتی و خدماتی و شرکت ها و مراکز خصوصی از جمله مطب پزشکان ، سالن های زیبایی  ، خدمات خودرویی و … باشند . 

نحوه کارکرد سیستم نوبت دهی تلفنی :

روال کار سیستم نوبت دهی تلفنی ،  بدین طریق می باشد که مخاطب یا مشتری شما توسط شماره تلفن های اعلامی تماس گرفته و وارد سیستم شما می گردد . سپس متن مورد نظر شما که قبلا ضبط گردید ه است برای مخاطب پخش می گردد . مخاطب بعد از انتخاب گزینه مطلوب و وارد کردن شماره موبایل خود ، نوبت پیشنهادی سیستم برای مراجعه حضوری را اخذ می کند .

در این روش مشتری می تواند وقت ارائه شده توسط سیستم را قبول نکرده و درخواست وقت های بعدی را به سیستم بدهد و این موضوع به دفعات تکرار شده تا به زمان مطلوب خود دست یابد و در نهایت مشخصات نوبت تخصیص یافته توسط پیامک ( اپشنال و در صورت نیاز  ) برای مشتری ارسال می شود .

یک کاربرد ساده از سیستم نوبت دهی تلفنی : 

به مثال و سناریوی زیر توجه کنیم :

در این سناریو مشتری با یک کلینیک جراحی زیبایی تماس می گیرد و پیغامهای ذیل را می شنود :

” وقت بخیر ، شما با کلینک زیبایی xxx تماس گرفته اید ، جهت اخذ نوبت ، کلینیک داخلی مورد نظر را انتخاب فرمائید “

بعد از شنیدین این جمله گزینه های مورد نظر ما که قبلا ضبط شده اند برای مخاطب پخش می شوند ، در این سناریو گزینه های فرضی ما بدین شرح می باشند :

“لطفا بخش مورد نظر را انتخاب فرمائید : مو و ابرو  عدد یک ، جراحی زیبایی عدد دو ، لاغری و تناسب اندام عدد سه را فشار دهید “

 

بعد از شنیدین این پیغام وارد بخش مربوطه شده و گزینه مورد نظر را انتخاب می کند ، در این سناریو بدین شرح عمل شده است :

” شما بخش “مو و ابرو ” را انتخاب نموده اید ، لطفا برای کاشت ابرو عدد یک ، پیوند مو عدد دو ، ترمیم مو عدد سه ، کاشت مژه عدد چهار را انتخاب فرمائید “

بعد از این مرحله ، مخاطب می تواند پزشک یا کارشناس مورد نظر را نیز انتخاب کند ، در این سناریو بدین شرح عمل شده است :

” لطفا پزشک معالج خود را انتخاب کنید وگرنه با فشردن عدد 0 ، سیستم به صورت اتوماتیک پزشک یا کارشناس شیفت را برای شما انتخاب خواهد کرد : دکتر x عدد یک ، دکتر y عدد دو  ، دکتر z عدد سه را فشار دهید “

بعد از انتخاب پزشک مطلوب ، نوبت وارد کردن شماره موبایل می باشد . بعد از درج شماره موبایل توسط مشتری ، تعدادی زمان خالی به مشتری پیشنهاد می گردد . چنانچه زمان مطلوب مشتری در اولین پیشنهاد توسط سیستم ارائه نگردد ، مشتری می تواند زمان های دیگری را درخواست کند و این مرحله تا جایی پیش خواهد رفت که مشتری به زمان مطلوب خود برسد . در نهایت در صورت درخواست می توان مشخصات نوبت اخذ شده را برای مشتری پیامک نمود .

انتخاب سیستم نوبت دهی تلفنی مطلوب  :

1- سیستم نوبت دهی تلفنی قادر است توسط اپراتور انسانی و به صورت دستی و خارج از هرگونه روال و خارج از نوبت نیز ، به مشتری نوبت تخصیص دهد .

2 – برای اخذ نوبت توسط مشتری ، صرفا یک گوشی همراه ساده و یا تلفن معمولی کافی است .

3 – خدماتی از این قبیل ، از جمله فواید سیستم تلفنی پیشرفته ویپ می باشد که دارای امکانات بی نظیر بسیار از جمله تماس گیر خودکار و تلفن گویا می باشد که جهت آشنایی با همه خدمات آن می توانید از صفحه خدمات ویپ بازدید به عمل آورید . 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در بخش فروش سیستم نوبت دهی تلفنی تماس حاصل فرمائید :

شمار ه ویژه ما  

021-66938112

بنر - تماس - با - ما

 

 کاربرد های تماس گیر خودکار | سامانه تماس گیر هوشمند | سیستم تماس گیر خودکار | تماس گیر تبلیغاتی | تماس خودکار با مشتریان :

سیستم تماس گیر خودکار ، سیستمی نرم افزاری می باشد که از  آن برای ارائه  انواع  اطلاع رسانی های  صوتی مورد نیاز از قبیل  : تبلیغات صوتی گروهی ، اطلاع رسانی صوتی موضوعاتی خاص و مهم، اعلام صوتی تبریک ، اعلام صوتی سررسید اقساط وام تاریخ گذشته بانک ها و شرکت های لیزینگ ، اعلام محصولات و خدمات جدید شرکت ها  و یا هر نوع پیغام صوتی دیگر استفاده نمود . 

نحوه مشخص کردن شماره  تلفن ها در سیستم تماس گیر خودکار  :

شماره های تماس مخاطبین شما در فایل اکسلی جمع آوری شده و وارد نرم افزار می گردد . این شماره تماس ها می توانند شامل لیست مشتریان قبلی شما بوده و یا اینکه به صورت اتفافی توسط خود سیستم و بر اساس برنامه ای که شما مشخص می کنید ایجاد گردد . یاد آوری می گردد شما می توانید شماره  سیستم تلفن های voip محدود به یک منطقه خاص فیزیکی و یا مشاغل خاص را از شرکت مخابرات دریافت نمائید .

نحوه کار سیستم تماس گیر خودکار :

بر اساس برنامه تنظیمی شما و با مشخص ساختن تعداد خطوط تلفن متصل به سیستم ، بر اساس زمان بندی شروع و پایان ، سیستم شروع به تماس می نماید . این تماس ها بر اساس تنظیم شما ، می توانند تا انجایی ادامه داشته باشند که مخاطب تماس شما قطعا پاسخ گوی تماس تلفنی شما باشد . به محض شنیدن تن صدای مخاطب ، پیغام صوتی پخش می گردد .

دقت شود ، می توان نرم افزار تلفن گویا را طوری برنامه ریزی نمود  که بصورت خودکار فکس نیز ارسال نماید.

محاسبه صرفه و صلاح شرکت در هنگام استفاده از سیستم تلفن خودکار :

این سیستم بدون محدودیت زمانی و توقف ،  قادر است در طول شبانه روز و بدون استراحت با مخاطبین شما تماس حاصل نماید . قطعا انجام چنین عملی از عهده نیروی انسانی خارج  می باشد . اتوماسیون بخش تماس گیری شرکت به صورت اتوماتیک می تواند به شدت هزینه های شما را کاهش دهد . خرید این سیستم مجهز ، دارای بار مالی برای شرکت شما بوده ولی در کوتاه مدت با عنایت به هزینه های زیاد استخدام نیروی انسانی شامل : حقوق ، مزایا ، پاداش  و… و عدم توانایی یک فرد برای برقراری تماس های بسیار زیاد در روز ( به طور مثال هر یک دقیقه یک تماس) ، این هزینه اولیه جبران می گردد .

سامانه تماس گیر هوشمند :

این روش موثر با وجود کارایی خوبی که دارد ، نیاز به حضور نیروی انسانی بوده که بتواند در طول شبانه روز به صورت مداوم به مشتریان و جامعه هدف تماس برقرار کرده و نسبت به ارائه اطلاعات به مشتریان اقدام نماید ، که این امر دارای بار مالی زیادی از جهت به کار گیری نیروی انسانی و … بوده که عملا کارائی این سیستم را پایین می آورد . از دیگر معایب این نوع بازار یابی می توان به عدم گزارش گیری دقیق از کار ، خطای انسانی و زمان بسیار زیاد جهت گرفتن شماره ها نیز اشاره کرد .

ما در این شرکت بر آن شدیم که این امر را بصورت اتوماسیون راه اندازی و تحت عنوان ماژول تماس گیر خودکار در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم .

تماس خودکار با مشتریان :

این نرم افزار بر اساس جدول تلفن های تحت شبکه وارده به سیستم ، و نوع برنامه ریزی انجام شده ، قادر است 24 ساعته در طول سال با مشتریان شما تماس گرفته و سناریوی شما را اجرا نماید . این سناریو می توانند به اساس نیاز خاص شما توسط ما برنامه ریزی گردد .

سیستم تماس گیر خودکار  مناسب چه سازمانهایی است ؟

از این ماژول می توان در زمینه های تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده نمود .

این ماژول در مشاغلی همچون بیمه ها ، ادارات دارای قبوض خدماتی (مانند آب، برق، گاز، تلفن)، بانک ها ، آژانس های هواپیمایی، شرکت های خدمات دهنده اینترنت، موسسه های آموزشی، شرکت های تبلیغاتی و … استفاده کرد.

در نوشتن این ماژول سعی بر این بوده است تا کوچکترین نیاز شرکت ها مورد بررسی قرار گیرد و سطوح دسترسی مختلف در آن دیده شود.

برخی از کاربردهای سیستم  تماس گیر تبلیغاتی :

•        ارسال هرگونه پيام دلخواه در قالب اطلاع رساني

•        ارسال پیامهای گوناگون تبلیغاتی

•        اعلام بدهی و معوقات بانکی

•        اعلام و تنظیم قرار ملاقات و جلسات

•        امور عمومی همچون درخواست شرکت در انتخابات

•        سیستم نظرسنجی هوشمند تلفنی

•        بازاریابی تلفنی

•        ارسال پيام دعوت

•        برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان

•        یادآوری موضوعات مهم

•        اعلام تبريک و تسليت مناسبتها

•        اعلام خدمات جدید شرکت

•        اعلام پيام صوتي دلخواه به مخاطبين به صورت گروهي

•        شماره گيري و برقراري تماس تلفني خودکار و بوسيله ي رايانه

•        و یا هر نوع پیغام دیگر

ماهیت سیستم تماس گیر خودکار :

سیستم تماس گیر خودکار این شرکت ، یک نرم افزار بوده و  به عنوان یک ماژول ، روی سیستم تلفنی ویپ ( VOIP )  ، شرکت شما نصب و راه اندازی می گردد . در صورتی که مجموعه شما فاقد سیستم سانترال تلفن می باشید ، این نرم افزار مستقلا نصب و سپس قابلیت اتصال به سیستم های تلفنی را دارد .

این نرم افزار قابلیت اتصال به تمامی سیستم های تلفنی سنتی ، نظیر پاناسونیک و یا سیستم های سانترال ip  پیشرفته نظیر سیسکو ، آوایا ، الستیکس و … را دارا می باشد .

جهت آشنایی با سایر توان مندی های سامانه تماس گیر هوشمند و یا اطلاع از سایر مزایای تماس خودکار با مشتریان ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

 

نحوه استراق سمع (شنود و نجوا مکالمه ) در سیستم های  تلفن تحت شبکه  :

یکی از امکانات پیشرفته سیستم ویپ ، امکان شنود و نجوا می باشد . این امکان به مدیران اجازه می دهد که تمامی مکالمات را به دقت شنود نمایند . این ویژه گی این امکان را فراهم می‌نمایند که مدیران مجموعه ، بدون اینکه مشتری متوجه شود، اقدام به شنود مکالمه وی با اپراتور خود نموده و همچنین به صورت نجوا با اپراتور در حال مکالمه صحبت کرده و راهنمایی‌های لازم را به وی اطلاع دهند . این امکان میتواند برای راهنمایی کارشناسان در ابتدای فعالیت خود در شرکت استفاده شده و باعث هدایت دقیق پرسنل جدید شرکت در پاسخ گویی به مشتری شود .

 

برای آشنایی بیشتر با این ویژه گی ها ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید 

مطالب مرتبط : انتقال خط تلفن 

 کاربرد مانیتورینگ تماس ها در مرکز تلفن تحت شبکه (ویپ ) :

یکی از امکانات ویپ  مانیتورینگ و کنترل تماس ها می باشد که یکی از اصلی ترین دغدغه های مسئولین و اپراتورهای تلفنی ، کنترل تماس ها و ارائه آمارهای دقیق از نحوه تماس های ورودی و خروجی به سیستم ، اعم از تماس های واره به صف ها و … می باشند .

مانیتورینگ تماس ها از دو بخش تماس های فعال و مانیتورینگ صف تشکیل شده است :

در بخش تماس های فعال می توانید این موارد را مشاهده کنید:

1-  تعداد کل تماس های فعال

2 –  تعداد تماس های در حال مکالمه

3 – تعداد تماس های در ارتباط با سیستم

مبدا و مقصد تماس های فعال به همراه مدت زمان آن نشان داده میشود.

لازم به ذکر است ، در تماس های فعال ، قابلیت شنود آنی تماس ها وجود دارد که هر کاربر که مجوز شنود مکالمات را داشته باشد میتواند مکالمات را شنود کند.

هم چنین در قسمت تماس های فعال میتوانید به افراد ،  مجوز مشاهده آنلاین تماس های افراد تحت کنترلشان را بدهید و به هیچ عنوان نتوانند مکالمات افراد دیگر را مشاهده و یا شنود کنند.

ماژول مانیتورینگ تماس ها

ماژول مانیتورینگ تماس ها

در قسمت مانیتورینگ صف  می توانید تعداد تماس های در حال انتظار را مشاهده کنید:

در این بخش می توانیم کارشناسان را به صف وارد کرده و یا از صف خارج نمایید.

همچنین می توانیم این موارد را مشاهده کنیم:

1- تعداد کل تماسها.

2 – تعداد تماس های در حال انتظار.

3 – تعداد  تماس های در حال مکالمه.

ماژول مانیتورینگ تماس ها

ماژول مانیتورینگ تماس ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

 

پیاده سازی ماژول پیگیری معوقات بانکی برای بانک ها و شرکت های لیزینگی:

معوق بودن اقساط تسهیلات گیرندگان از سیستم های بانکی و یا لیزینگ خودرو ، بیمه ها و …  غیر قابل اجتناب می باشد . اختصاص نیروی انسانی برای پیگیری این معوقات کار بسیار فرسایش کننده ای بوده و عملا فرد مورد نظر در بسیاری از موارد وظایف خود را به درستی انجام نداده و یا به خاطر محدودیت های جسمی انسانی ، قادر نخواهد بود که با تمام توان حداقل 8 ساعت در روز و بدون توقف این وظیفه را انجام دهد .

ما این کار را برای شما بسیار آسان تر و مکانیزه کرده ایم . توان مندی های شاخص این سیستم عبارت است از :

1 – فعالیت در 7 روز هفته و 24 ساعت بر اساس تنظیم اپراتور .

2- دریافت ورودی (شماره های تماس ) توسط یه فایل اکسل و یا دریافت از برنامه شما .

3 – ارائه انواع گزارشات جامع از روند پیشرفت کار .

4 – عدم محدودیت در تعداد تماس های خروجی از سیستم (منطبق بر تعداد خطوط تلفن) .

5 – کاهش هزینه ای بکار گیری نیروی انسانی .

6 – افزایش کارایی تا 100 % .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خدمات ویپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

سایر ماژول های توسعه یافته توسط ما :

ماژول تماس برگشتی

ماژول دفترچه تلفن

ماژول تماس گیر خودکار

اتوماسیون دریافت رزومه توسط ماژول استخدام سیستم تلفنی  :

یکی از مشکلات سامانه استخدام شرکت های کاریابی و شرکت های بزرگ دسترسی و آشنایی افراد با اینترنت و پر کردن رزومه از آن طریق می باشد. ما با طراحی سامانه ثبت رزومه تلفنی این مشکل را بر طرف کرده و تماس گیرنده با چند دقیقه مکالمه رزومه خود را به صورت کامل تکمیل کرده و کد رهگیری دریافت می نماید.

شما می توانید از این سامانه بر روی خطوط IN بهترین استفاده را کرده و جوینده کار بابت هر دقیقه مکالمه هزینه یافتن کار را پرداخت کرده و کارفرما هم به صورت رایگان بهترین نیروی مورد نیاز خود را پیدا می کند. خطوط IN یابنده کار را دقیقه ای 1500 تومان شارژ می کند که پر کردن یک رزومه حدود 5000 تومان برای ایشان هزینه خواهد داشت ولی از سوی دیگر رزومه ایشان در بانک اطلاعاتی شما قرار گرفته و می تواند فرصت های شغلی بسیاری را برای فرد فراهم سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خدمات ویپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

راه اندازی کنفرانس صوتی و تصویری توسط مرکز تلفن تحت شبکه :

نسل جدید ارتباطات بر پایه ارتباطات صوتی و  تصویری میباشند که  توسط آن میتوان سیستم کنفرانس صوتی و تصویری از راه دور راه اندازی نمود که این کار باعث تسهیل در ارتباطات میشود که به عنوان مثال وقتی پزشکان موقع جراحی در اطاق عمل از طریق ویدئو کنفرانس نکات لازم را انتقال میدهند و بر فرآیند کار نظارت میکنند یا وقتی درون سازمان جلسات مهمی تشکیل شده اما بعضی افراد حضور ندارند میتوانند از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط صوتی و تصویری با افراد حاضر در جلسه داشته باشند و یا وقتی در بعضی نقاط طرحهای خاصی نیاز به افتتاح دارند از این روش میتوان استفاده نمود

 این نکته هم مدنظر باشد که دوربین هایی که برای ویدئو کنفرانس استفاده میشوند بسیار گران بوده و شاید برای بعضی جاها مقرون به صرفه نباشند لذا تیم فنی آی تی شبکه توانایی اجرای این سیستم را بر پایه تکنولوژی VOIP  را دارا میباشد و میتواند با هزینه بسیار پایین تری این امکانات را برای هر مکان کوچک و بزرگی فراهم نماید لذا در این صورت فقط با یک پهنای باند در حد 8 مگابیت و با استفاده از گوشی های ip phone  که دارای دوربین میباشند  میتوان ارتباط تصویری برقرار نمود این فناوری را با هزینه بسیار پایین اجرا نمود که این ارتباط را میتوان طوری طراحی کرد که در صورتی که چند نفر که هر کدام در نقاط مختلفی میباشند و میخواهند از این طریق کنفرانس تصویری داشته باشند به راحتی بتوانند به هدف خودشان برسند در این سیستم میتوان بین 3 الی 20 نقطه کنفرانس صوتی و تصویری برقرار نمود

 

سانترال تحت شبکه

سانترال تحت شبکه یا IP PBX یکی از اصلی ترین تجهیزات سخت افزاری در ادارات و محیط های کاری می باشد که دارای چند شعبه بوده و با تعداد خطوط تلفن محدود، ارتباطات چندگانه برقرار میشود.

به عبارت دیگر، با این تجهیزات می توان یک خط تلفن مخابراتی را به چند خط داخلی تبدیل نمود. آی تی شبکه؛ ارائه دهنده تجهیزات شبکه در ادامه به معرفی IP PBX یا سانترال IP پرداخته و تفاوت های آنها با VOIP و موارد مهم در خرید و تعیین قیمت آنها را بررسی خواهد نمود.

اطلاعات بیشتر 

پروتکل SIP یک پروتکل سیگنالینگ جهت برقراری ارتباطات صوتی بر روی بستر شبکه می باشد. از این پروتکل در سیستم های تلفن تحت شبکه یا همان سیستم تلفن ویپ جهت برقراری تماس های درون و برون سازمانی استفاده می شود.

مطالعه بیشتر 

این سیستم قابلیت اتصال به تمامی سیستم های crm استاندارد را دارا می باشد . این کار توسط API های توسعه یافت توسط این شرکت انجام میشود . بعد از اتصال ، شما در هنگام دریافت تماس ورودی ، اطلاعات مشتری را از سیستم crm دریافت کرده و توانایی مانور بیشتری بر روی اطلاعات مشتری ، از جمله شرح مذاکرات پیشین ، فاکتور ها و پیش فاکتور ها و … دسترسی خواهید داشت .

انتقال خط تلفن از طریق شبکه اینترنت  :

در هنگام جابجایی مکان فعالیت ، یکی از بزرگترین معضلات و دغدغه های بسیاری از شرکت ها و نهاد ها ، انتقال شماره های تلفن های تحت شبکه از محل قدیم به محل جدید است . این جابجایی در صورتی که صرفا در یک مرکز مخابراتی صورت پذیرد ، امکان حفظ شماره تلفن قدیمی وجود داشته و در غیر این صورت ، شماره تلفن تعویض خواهد شد .

این مهم برای شرکت هایی که تجارت آنها بر پایه تلفن استوار می باشد بسیار دردسرساز بوده و قطعا باعث از دست رفتن تعدادی از مشتریان آنها خواهد شد .

سوال اینجاست :

راه کار انتقال خط تلفن از طریق اینترنت چیست ؟

در حال حاضرخطوط تلفن موجود به سه دسته تقسیم می شوند :

1- تلفن های عادی 8 رقمی آنالوگ .

2- تلفن های 4 و 5 رقمی دیجیتال E1 .

3- تلفن های نسل جدید مبتنی بر اینترنت از قبیل سیپ ترانک ها  و یا سیپ فون ها.

بسته به اینکه خط تلفن شما کدام یکی از حالت های فوق باشد ، وضعیت می تواند متفاوت باشد .

در حالت سوم ، به علت استفاده از بستر اینترنت شرکت های واگذار کننده تلفن ، احتمال تغییر شماره تلفن در هنگام جابجایی ، تقریبا پایین است ( مگر از امکانات مخابرات و مراکز مخابراتی قدیمی دولتی استفاده فرمائید. این موضوع در شرکت های خصوصی اتفاق نمی افتد  ) .

در حالت های اول و دوم ، قطعا شماره تلفن شما در هنگام جابجایی از یک مکان به مکان دیگر ( خیابان و محله دیگر ، شهر دیگر و حتی کشوری دیگر ) تغییر خواهد کرد . در این حالت شما نیازمند به داشتن یک لینک خط ارتباطی (اعم از رادیو p2p ، اینترنت ، mpls مخابرات و …) بین مبدا و مقصد خواهید بود .  بعد از برقرای این ارتباط  با استفاده از تجهیزات و مبدل های voip شما قادر خواهید بود که شماره تلفن های خود را در مقصد نیز استفاده نمائید .

هزینه های انتقال خط تلفن از طریق اینترنت :

این هزینه ها شامل دو بخش است :

1 – هزینه خط لینک ارتباطی بین مبدا و مقصد که بسته به نوع خط مورد استفاده می تواند متفاوت باشد .

2- هزینه دو دستگاه گیتوی ویپ و دستمزد راه اندازی آنها.

صندوق صوتی :

Voicemail، پیام گیر یا صندوق صوتی یکی از خدمات مراکز تلفن تحت شبکه ویپ می باشد. سیستم پیام گیر غیر از دریافت پیام صوتی در زمان عدم پاسخگویی، امکان فشرده سازی و ارسال پیام دریافت شده را به ایمیل کاربر مربوطه، فراهم می سازد.

شما می توانید به راحتی در زمان عدم حضور در پشت میز کار یا جلسات پیام های تلفنی مشتریان و همکاران را ذخیره و در ایمیل خود به حجم بسیار کم دریافت نماید و به سرعت مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید.

فعال و غیر فعال سازی این قابلیت به راحتی از طریق شماره گیری یک عدد برای کاربران مهیا می باشد.

شما براحتی میز کارتان را می توانید ترک کنید و نگران از دست دادن حتی یک پیام هم نباشید.

 

مطالب مرتبط : راه اندازی سیستم گویای نرخ ارز طلا